Autor |
Wiadomość |
mira
Administrator
Dołączył: 20 Mar 2014
Posty: 697
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 9:54, 25 Mar 2014 Temat postu: Jak uzyskać STATUS AUKCJI CHARYTATYWNYCH na Allegro.pl ? |
|
Karolina_S 23 Listopad 2009, 08:39:10
Co to jest aukcja charytatywna?
To aukcja, z której dochód jest przeznaczony na cel dobroczynny określony w statucie organizacji non profit lub na inną akcję charytatywną, np. zakup pomocy szkolnych dla dzieci z ubogich rodzin, sfinansowanie leczenia, wsparcie działalności organizacji ekologicznej.
Informacje o przeznaczeniu zebranych funduszy znajdują się:
na stronie aukcji charytatywnej,
na stronie O mnie Użytkownika, który wystawił aukcję charytatywną.
Prawo otrzymania statusu aukcji charytatywnych mają Użytkownicy, którzy przeszli procedurę weryfikacyjną.
Warunki przyznania statusu aukcji charytatywnych
Kto może ubiegać się o status aukcji charytatywnych?
O status może wystąpić każdy Użytkownik, który dokonał pełnej aktywacji konta.
Aby uzyskać status aukcji charytatywnych:
1. prześlij za pomocą formularza kontaktowego wniosek o nadanie statusu,
2. po otrzymaniu zgody wyślij listem poleconym komplet wymaganych dokumentów,
3. stwórz stronę O mnie spełniającą wymagania aukcji charytatywnych.
Informację o przyznaniu statusu aukcji charytatywnych otrzymasz e-mailem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
mira
Administrator
Dołączył: 20 Mar 2014
Posty: 697
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 9:56, 25 Mar 2014 Temat postu: |
|
Karolina_S 23 Listopad 2009, 08:39:10
Na jaki okres jest przyznawany status aukcji charytatywnych?
Po zakończeniu procedury weryfikacyjnej status aukcji charytatywnych jest przyznawany na kwartał. Aby go przedłużyć lub wcześniej z niego zrezygnować, napisz do nas.
Po roku od otrzymania statusu należy ponownie przysłać aktualne dokumenty. Pracownik Allegro przypomni Ci o tym odpowiednim e-mailem.
Uwaga! Status aukcji charytatywnych może zostać odebrany, jeśli Użytkownik naruszy zasady lub Regulamin serwisu.
JAKIE DOKUMENTY muszę przesłać, aby otrzymać status aukcji charytatywnych?
Jeśli prowadzisz działalność o charakterze non profit, w której statucie zapisano cel charytatywny, wyślij:
kopię odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego, dotyczącego Twojej organizacji;
oryginał oświadczenia banku wskazującego numer rachunku, na który będą dokonywane wpłaty, wraz z informacją, że nie został on obciążony tytułem egzekucyjnym.
Jeśli jesteś osobą lub wspierasz osobę, na rzecz której organizacja non profit przeprowadza zbiórkę pieniężną, wyślij:
kopię odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego, dotyczącego organizacji, lub zgodę właściwych władz na prowadzenie publicznej zbiórki pieniężnej;
kopię oświadczenia banku wskazującego, że numer rachunku, na który będą dokonywane wpłaty, należy do organizacji non profit, wraz z informacją, że rachunek nie jest obciążony tytułem egzekucyjnym;
oryginał zaświadczenia organizacji non profit, że na rzecz wskazanej osoby zbierane są środki pieniężne oraz że organizacja wyraża zgodę na przyjmowanie darowizn.
W wypadku braku powyższych dokumentów wymagana jest zgoda właściwych władz na przeprowadzanie publicznej zbiórki pieniężnej i przesłanie kopii dowodu tożsamości Użytkownika.
Uwaga! Zgodność z oryginałem każdej kopii dokumentów przesyłanych do serwisu Allegro musi zostać potwierdzona na każdej stronie przez władze organizacji. Na każdej stronie kopii należy także umieścić datę jej sporządzenia i oryginalną pieczęć organizacji.
Komplet dokumentów należy przesłać listem poleconym, z dopiskiem „Aukcje charytatywne”, na adres korespondencyjny Allegro:
QXL Poland Sp. z o.o.
ul. Marcelińska 90
60-324 Poznań
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
mira
Administrator
Dołączył: 20 Mar 2014
Posty: 697
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 9:57, 25 Mar 2014 Temat postu: |
|
Karolina_S 23 Listopad 2009, 08:39:10
Zasady na aukcjach charytatywnych
Wystawiając lub kupując przedmiot na aukcji charytatywnej oraz finalizując transakcję, kieruj się zasadami i Regulaminem Allegro.
Ponadto strona O mnie Użytkownika ze statusem aukcji charytatywnych musi zawierać:
informacje na temat celu zbiórki pieniędzy,
informacje o podmiocie organizującym akcję,
numer rachunku bankowego do wpłaty kwot uzyskanych ze sprzedaży na aukcji charytatywnej oraz tytuł wpłaty.
Użytkownik ze statusem aukcji charytatywnych ma prawo zamieścić na stronie O mnie informację o możliwości przekazania na daną organizację 1% rozliczenia podatkowego oraz numer rachunku bankowego, na który należy dokonywać wpłat.
Na stronie aukcji charytatywnej muszą się znaleźć:
informacje o akcji, na rzecz której zbierane są pieniądze,
informacje o organizacji non profit wspierającej akcję,
numer konta, na który dokonywane będą wpłaty sum uzyskanych ze sprzedaży przedmiotów, oraz tytuł wpłaty.
Na stronie aukcji można zamieścić odnośnik do strony internetowej podmiotu, na rzecz którego prowadzona jest akcja.
Na stronie aukcji nie można zamieszczać:
informacji niezgodnych lub sprzecznych z wiadomościami ze strony O mnie Użytkownika ze statusem aukcji charytatywnych,
linków do stron niezweryfikowanych organizacji non profit,
numerów kont niesprawdzonych w toku procedury weryfikacyjnej.
Jakie opłaty są pobierane za wystawienie aukcji charytatywnej?
Serwis Allegro zwraca prowizję od sprzedaży przedmiotu na aukcji charytatywnej oraz opłaty za:
wystawienie przedmiotu na aukcję,
niektóre opcje dodatkowe (Miniaturka, Kup teraz w połączeniu z licytacją, planowane wystawienie, wystawienie przedmiotu na 14 dni).
Inne opcje dodatkowe (np. Pogrubienie, Strona kategorii) są rozliczane zgodnie z cennikiem serwisu.
Aby otrzymać zwrot prowizji i opłat, skontaktuj się z Allegro za pomocą formularza, najlepiej w ciągu 5 dni od otrzymania powiadomienia o ich naliczeniu.
źródło: [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|